Alla inlägg under maj 2015

Av Helena hallin - 11 maj 2015 14:16

Det är väl läge att be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat som jag lovade... i februari... FÖRRA året   


Nu har det snart gått två år sedan operationen... och jag mår som en prinsessa. Har inte haft några bekymmer och jag har levt precis som vanligt. Kan äta och dricka allt, ingenting som magen protesterar emot. Förut hade den lite åsikter om bröd och kolsyra, men nu är det inga som helst bekymmer.


Jag har ingen aning om vad jag väger nu, och tänker inte ta reda på det heller. Har under så många år stått på den där vågen och haft ångest. Nu ska jag endast leva mitt liv och vara nöjd med mig själv.

När jag vägde mig sista gången hade jag tappat 30 kg. Jag strävar inte efter storlek 36, utan är hur nöjd som helst med min viktnedgång och det får gärna stanna där jag är nu.

Har gått från storlek 50-52 till 40-42 i byxor och 38-40 i tröjor. En Medium helt enkelt... sjukt nöjd!

Hellre har jag något kilo kvar än att bli ett benrangel...


 Enligt uppföljning med blodprover i januari sköter jag mig bra och får i mig den näring jag behöver. Alla värden var kanon.


Egentligen har jag inte så mycket mer att tillägga... livet leker och jag mår bra! Är så tacksam för att jag gjorde operationen och ångrar det inte ett ögonblick!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tankar runt min Gastric sleeve

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok

gästbok

Gästboken

Välkommen till min blogg! ;-)


Ovido - Quiz & Flashcards