Alla inlägg den 2 september 2013

Av Helena hallin - 2 september 2013 16:25

Sitter på Bromma flygplats... två timmar till flyget mot Östersund går... har pluggat lagtext, eller... jag har fört ögonen upp och ner på sidorna vi skulle läsa. Kanske att hjärnan registrerade var tionde ord...kanske...

Lagtext är inte så upphetsande läsning, det är ju inte på "50 nyanser"-nivå om vi säger så ;)

Jag får helt enkelt läsa dom sidorna igen vid ett annat tillfälle...

Bromma flygplats är inte heller så upphetsande...men det är inte så långa avstånd till nånting och jag fick ett bra bord inne i ett hörn. Dessvärre så sitter stå-upparen Thomas Pettersson vid bordet bredvid och pratar med stora bokstäver...speciellt kul är han inte heller...


Teddie fick leka sjuksyster igår, och tejpade ihop mitt sår. Känns och ser bättre ut idag, så jag skippade vårdcentralen. Är ju ingen infektion, så jag avvaktar.

Tyvärr så tyckte personalen på CFTK att jag skulle avvakta med träningen en vecka till. Tills det har läkt ordentligt. Naturligvis vettigt och helt rätt...men jag var ju så sugen på att börja på fredag när jag kommer hem   

Men... jag får snällt vänta ytterligare några dagar. Den som väntar på något gott... :)


Börjar faktiskt märka lite resultat i kläderna nu. Inga jättesensatationer, men kläder som har suttit som ett andra skinn släpper nu igenom lite luft :)

Dubbelhakan har minskat en aning, och det är nästan så att man kan skymta ett par nyckelben.

Vägde mig idag, eftersom jag inte är hemma i morgon, ett kilo har minskat på vågen sen förra veckan.

Jag är nöjd med det, tänker att 1kg i veckan är precis lagom för att jag ska hinna med både i kropp och knopp.

Sen tror jag att dom stora skillnaderna sitter i centimetrarna och inte i kilona! Dom första två veckorna hade jag minskat 9cm runt höften och 7cm runt midjan... det är ju finemang det! Ny mätning sker nästa tisdag och då även första fotot för att se om det "syns" någon skillnad ;)


Snart är det dags att titta vad "Forno Romano" har att erbjuda en liten mage till middag...




Presentation


Tankar runt min Gastric sleeve

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok

gästbok

Gästboken

Välkommen till min blogg! ;-)


Ovido - Quiz & Flashcards