Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Helena hallin - 28 augusti 2013 15:54

Har haft en härlig energi idag! Direkt efter frukost började jag att damma huset, och innan klockan var 11:00 så var huset nystädat!

Ätit bra frukost, bra mellis, bra lunch... och... ganska bra med vatten! Nu är klockan 16:00 och jag har faktiskt fått i mig en dryg liter vatten. Så jävlar i den om jag inte ska klara 1,5 idag :D

Pappa o Steffe tittade ut på en fika, en dryg timme i solen med kaffe... supermys!


Fick en släng av återfall idag, hittade nån artikel om tallriksmetoden som jag fastnade i... och hann faktiskt tänka tanken "kanske ska ge den ett försök" innan det slog mig att jag redan har min metod ;)

Ja ja... det tar sin tid att lära gamla hundar att sitta... svårt att bryta ett mönster man har levt efter i 20år. Det får faktiskt ta lite mer än två veckor ;)


Fick ett positivt samtal idag... kallelse till en jobbintervju   ehh... va fan... en vecka efter att jag bestämt mig för att plugga...det är väl då typiskt?!

Meeen... det är en halvtid, så jag tänker gå på intervjun... verkar det som ett "lätt" jobb - och jag blir erbjuden jobbet - så tänker jag ge det ett försök! Det lär bli två jävligt tuffa år, men jag får lite lindrigare studielån!

Om inte annat kommer jag att vara avslappnad på intervjun, för om jag inte får jobbet - så är det okej :)


Det är mycket att ta in... känns som att det verkligen går min väg nu... en lottovinst på det här bara så är det perfekt!   


Jag kanske tar mig vatten över huvudet, men va fan.. jag kan simma!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tankar runt min Gastric sleeve

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok

gästbok

Gästboken

Välkommen till min blogg! ;-)


Ovido - Quiz & Flashcards